کاهش سایز و تناسب اندام

دستگاه‌های اندرمولوژی Endermology
با گذشت زمان به دلیل کاهش جریان خون و کاهش کلاژن‌سازی، پوست، لطافت ، استحکام و مقاومت خود را از دست داده و در مناطقی مثل صورت و گردن شل و افتاده و در مناطقی مثل پهلوها و باسن و رانها دچار سفتی توام با ناهمواری می شود (نمای پوست پرتقالی ) که سلولیت نام دارد. با این روش درمانی با افزایش جریان خون زیر پوستی افزایش تخلیه لنفاوی و حرکت دادن چربی زیر پوستی باعث سیال شدن چربی ها شده و سوخت و ساز را در موضع افزایش می دهد . این سیستم به صورت کنترل شده روی بافت های عمقی پوست تاثیر گذاشته با تقویت بافت همبند و سفت شدن پوست باعث رفع سلولیت و صاف شدن سطح خارجی پوست می شود و نمای ظاهری پوست را ترمیم می کند.

برخلاف روش های رایج در لاغری و تناسب اندام این روش بدون هیچ گونه درد و عارضه ای و بدون نیاز به عمل جراحی می باشد و شما تنها می توانید طی جلسات محدود و هزینه ای مناسب به سایز دلخواه خود برسید . و علاوه بر نتیجه مناسب در برطرف نمودن سلولیت و چاقی موضعی موجب بهبود سطح سلامت ، افزایش قابلیت های حرکتی و تعادلی و انعطاف پذیری و بهبود انحنای غیر طبیعی ستون فقرات نیز می شود.

دستگاههای رادیوفرکانس Radio Frequancy
این دستگاهها امواجی پر انرژی را در حد فرکانس امواج رادیویی به زیر پوست انتقال می‌دهد. این امواج پر قدرت تا لایه‌های زیرین پوست منتقل می‌شود. این امواج باعث فشرده شدن سلولهای چربی و در نتیجه خروج مقادیر زیادی از مولکلولهای چربی به آب میان بافتی می‌شود. این چربی از طریق رگهای لنفاوی از بافت خارج شده و وارد جریان خون می‌شود. این مولکولهای چربی را می‌توان با ورزش سبک سوزاند و از بدن خارج کرد.

دستگاههای امواج مافوق صوت Acoustic Wave Therapy (AWT)
این امواج بر روی سلولهای چربی اثر کرده، منجر به تخریب آنها می‌شود. این روش برای مناطق وسیع مانند شکم، باسن و ران قابل مناسب است.